Publicare anunturi Libertatea, ziar national, 250.000 exemplare/editie

Birou fizic de preluare Anunturi

Piata ROMANA, Bucuresti

- vezi locatie -
Program: L-V: 10.00 - 15:00
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
mareste harta

Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jun 2024
S.C. "CITADIN" S.A. IASI, cu sediul in Bd. T. Vladimirescu, nr. 32C, organizeaza procedura de "Licitatie deschisa", cu oferte de pret in plic inchis, in vederea atribuirii contractului de achizitie: uleiuri auto, unsori consistente, ulei mineral term 53. Procedura de achizitie se va desfasura conform prevederilor "Regulamentului privind organizarea si desfasurarea achizitiilor" al SC Citadin SA Iasi. Pentru participare la procedura de achizitie, ofertantii trebuie sa indeplineasca conditiile cerute in "Documentatia de achizitie". Documentatia de achizitie va fi postata pe site-ul societatii www.citadinis.ro si va fi accesata pana pe data de 01.07.2024 pe baza de cod unic de acces, ce va fi comunicat doar persoanelor care solicita in scris accesul la documentatie cu date de identificare clara si cu declaratie pe propria raspundere privind siguranta informatiilor pentru evitarea introducerii unor virusi in sistemul informatic al societatii. Criteriul care va fi aplicat pentru evaluarea ofertelor: pretul cel mai scazut. Documentatia de ofertare va fi depusa la sediul SC Citadin SA pana la data de 01.07.2024, ora 10:00. Deschiderea ofertelor va avea loc la data de 01.07.2024, ora 12:00, la sediul S.C. Citadin S.A. Relatii suplimentare privind procurarea documentatiei si conditiile de participare se pot obtine la tel.: 0751.048.290.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jun 2024
MOON LIGHT CAFFE S.R.L., avand C.U.I.: 26580947 din Jud. Maramures Sectia a II-a Civila de Contencios Administrativ si Fiscal MOON LIGHT CAFFE S.R.L. - J24/144/2010, CUI 26580947 - in insolventa, in insolvency, en procedure collective NOTIFICARE PRIVIND DESCHIDEREA PROCEDURII GENERALE DE INSOLVENTA Nr. 368 din 17.06.2024. 1. Date privind dosarul: 2500/100/2023, Tribunalul Maramures, Sectia a II-a Civila de Contencios Administrativ si Fiscal, Judecator sindic: Florin Cristian Ene-Solomciuc 2. Arhiva/registratura instantei: Mun. Baia Mare, Bd. Republicii, nr. 2A, jud. Maramures, numar de telefon: 0262218235, programul arhivei/registraturii instantei: luni-vineri 0800-1200. 3. Debitor: MOON LIGHT CAFFE S.R.L. - in insolventa, in insolvency, en procedure collective, cu sediul social in Mun. Baia Mare, bd. Unirii, nr. 11A, jud. Maramures, inregistrata sub J24/144/2010 la O.R.C. Maramures, C.U.I.: 26580947 4. Administrator judiciar: Cabinet Individual de Insolventa Ardeleanu Radu-Cristian, C.I.F.: 27926209, cu sediul profesional in Mun. Baia Mare, str. Moldovei, nr. 9, ap. 3, jud. Maramures, nr. de inregistrare RFO I-1377 al U.N.P.I.R., tel.: 0723353483, e-mail: cii.ardeleanu@gmail.com, reprezentat prin practician in insolventa av. Ardeleanu Radu-Cristian, conform Sentintei Civile nr. 574/24.05.2024, pronuntata de Tribunalul Maramures, Sectia a II-a Civila, de Contencios Administrativ si Fiscal, in dosarul nr. 2500/100/2023, in temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, notifica: 5. Deschiderea procedurii generale de insolventa impotriva debitoarei MOON LIGHT CAFFE S.R.L. 6.1. Debitoarea are obligatia ca in termen de 10 zile de la pronuntarea hotararii sa depuna la dosarul cauzei documentele prevazute la art. 67 alin. (1) din Legea nr. 85/2014. 6.2. Creditorii debitoarei trebuie sa procedeze la inscrierea la masa credala a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creantei in conditiile urmatoare: 6.2.1. Termenul limita pentru inregistrarea cererii de admitere a creantelor asupra averii debitoarei este 08.07.2024. In temeiul art. 114 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, nedepunerea cererii de admitere a creantei pana la termenul mentionat atrage decaderea din drepturi privind creanta/creantele detinute impotriva debitoarei. 6.2.2. Alte termene stabilite prin hotararea de deschidere a procedurii: Termenul limita pentru verificarea creantelor, intocmirea, afisarea si comunicarea tabelului preliminar al creantelor este 29.07.2024. Termenul limita pentru depunerea eventualelor contestatii in termen de 7 zile de la data publicarii tabelului preliminar in Buletinul Procedurilor de Insolventa. Termenul pentru intocmirea si afisarea tabelului definitiv al creantelor este 23.08.2024. Adunarea creditorilor va avea loc in data de 05.08.2024, ora 1200, in Mun. Baia Mare, str. Moldovei, nr. 9, ap. 3, judetul Maramures, avand urmatoarea ordine de zi: 1. Confirmarea administratorului judiciar; 2. Desemnarea unui comitet al creditorilor; 3. Acordarea unui onorariu total de 7.000 de lei la care se vor adauga cheltuielile efectuate pe baza de documente justificative. Termen administrativ de control pentru analiza stadiului continuarii procedurii la 17.10.2024. 7. Deschiderea procedurii generale de insolventa se notifica Oficiului Registrului Comertului pentru efectuarea mentiunii. Informatii suplimentare: - In vederea inscrierii la masa credala este necesar sa se completeze si sa se transmita la tribunal "Cererea de inscriere a creantei in tabelul preliminar" cu respectarea dispozitiilor art. 104 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa. - Cererea de inscriere a creantei in tabelul preliminar va fi insotita de documentele justificative ale creantei si actele care atesta constituirea de garantii, in copii certificate. - Cererea de inscriere a creantei si documentele care o insotesc vor fi depuse la dosar sau transmise prin posta pe adresa instantei, in dublu exemplar, unul pentru a fi comunicat administratorului judiciar si unul pentru a ramane la dosar, cu mentiunea ca exemplarul pentru administratorul judiciar poate fi comunicat in mod direct acestuia, prin posta. - Toate inscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului. - Cererea va fi insotita de dovada platii taxei judiciare de timbru, in suma de 200 lei. Restrictii pentru creditori art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa: "De la data deschiderii procedurii se suspenda de drept toate actiunile judiciare, extrajudiciare sau masurile de executare silita pentru realizarea creantelor asupra debitorului sau bunurilor sale." Administrator judiciar Cabinet Individual de Insolventa Ardeleanu Radu-Cristian

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntconstanta.ro in ZIARUL ANUNT CONSTANTEAN

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jun 2024
Agentia de Informatica Constanta scoate la vanzare prin licitatie publica deschisa, cu strigare si adjudecare la pretul cel mai mare, bunuri materiale defecte, pentru care s-a obtinut aprobarea de scoatere din functiune, valorificarea si casarea. Licitatia va avea loc la data de 04.07.2024, ora 10, la sediul nostru din Constanta, aleea Albastrelelor nr. 10, telefon 0741155098. Documentatia de licitatie, in care se specifica bunurile scoase la vanzare, locul unde pot fi vazute, pretul de pornire al licitatiei si instructiunile pentru ofertanti poate fi achizitionata de la sediul nostru, contra cost, incepand cu data anuntului. Pot participa persoane fizice sau juridice, care pina la inceperea licitatiei vor depune la comisia de licitatie dovada de achitare de 15% din pretul de incepere a licitatiei bunurilor pe care intentioneaza sa le achizitioneze. Conform legislatiei in vigoare, daca nu se indeplinesc conditiile minime de realizare a licitatiei, aceasta se va repeta astfel : a doua licitatie in data de 11.07.2024 ora 10 ; a treia licitatie in data de 18.07.2024 ora 10.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntconstanta.ro in ZIARUL ANUNT CONSTANTEAN

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Jun 2024
Subscrisul CII Manta Gabriel Dinu, in calitate de lichidator al SC Adam Agro SRL, cu sediul in Or.Voluntari, Str.Erou Dumitru Chivu, nr.46 B, Camera1, Jud.Ilfov, J23/1136/2005, CUI: 17680149, desemnat prin prin rezolutia nr.7220/23.02.2016, pronuntata in dos.nr.12813/23.02.2016 al O.R.C.-Tb. Ilfov, anunta organizarea unei noi licitatii publice competitive pentru vanzarea a 195 loturi de teren agricol situate pe raza UAT Rasova in suprafata totala de 104.1007 ha - la pretul mediu de incepere a licitatiei stabilit prin evaluare in ipoteza vanzarii fortate de 5,848 €/ha.
Vanzarea bunurilor, se face, prin licitatie online inchisa destinata doar ofertantilor care pana cel tarziu la data de 30 iunie 2024 isi manifesta intentia de participare la licitatie si indeplinesc conditiile stabilte prin regulamentul de desfasurare:
Doritorii vor transmite lichidatorului prin e-mail la adresa mantagabriel57@gmail.com intentia de a participa la licitatie pana cel tarziu la data mai sus mentionata si vor primi ca raspuns conditiile de participare la licitatie si regulamentul de organizare al acestia.
La licitatie vor participa ofertantii care indeplinesc conditiile de participare comunicate individual.
Datele de desfasurare a licitatiilor vor fi comunicate doar ofertantilor inscrisi pana la termenul limina mentionat.
Licitatiile se organizeaza in sistem inchis, prin e-mail sau teleconferinta.
Documentele de inscriere la licitatie mentionate in Regulamentul de vanzare, se depun prin e-mail la adresa lichidatorului.
Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra bunurilor sa anunte in scris lichidatorul pana la data licitatiei.
Date despre amplasamentul loturilor de teren, pretul acestora, conditiile de inscriere la licitatie precum si modul de organizare a acestora se pot obtine de la lichidator.
Pentru informatii suplimentare despre bunuri, va rugam sa ne contactati la tel.0724/557.934 sau e-mail.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntconstanta.ro in ZIARUL ANUNT CONSTANTEAN

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 11 Jun 2024
Agentia de Informatica Constanta scoate la vanzare prin licitatie publica deschisa, cu strigare si adjudecare la pretul cel mai mare, bunuri materiale defecte, pentru care s-a obtinut aprobarea de scoatere din functiune, valorificarea si casarea. Licitatia va avea loc la data de 04.07.2024, ora 10, la sediul nostru din Constanta, aleea Albastrelelor nr. 10, telefon 0741155098. Documentatia de licitatie, in care se specifica bunurile scoase la vanzare, locul unde pot fi vazute, pretul de pornire al licitatiei si instructiunile pentru ofertanti poate fi achizitionata de la sediul nostru, contra cost, incepand cu data anuntului. Pot participa persoane fizice sau juridice, care pina la inceperea licitatiei vor depune la comisia de licitatie dovada de achitare de 15% din pretul de incepere a licitatiei bunurilor pe care intentioneaza sa le achizitioneze. Conform legislatiei in vigoare, daca nu se indeplinesc conditiile minime de realizare a licitatiei, aceasta se va repeta astfel : a doua licitatie in data de 11.07.2024 ora 10 ; a treia licitatie in data de 18.07.2024 ora 10.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 11 Jun 2024
Agentia de Informatica Constanta scoate la vanzare prin licitatie publica deschisa, cu strigare si adjudecare la pretul cel mai mare, bunuri materiale defecte, pentru care s-a obtinut aprobarea de scoatere din functiune, valorificarea si casarea. Licitatia va avea loc la data de 04.07.2024, ora 10, la sediul nostru din Constanta, aleea Albastrelelor nr. 10, telefon 0741155098. Documentatia de licitatie, in care se specifica bunurile scoase la vanzare, locul unde pot fi vazute, pretul de pornire al licitatiei si instructiunile pentru ofertanti poate fi achizitionata de la sediul nostru, contra cost, incepand cu data anuntului. Pot participa persoane fizice sau juridice, care pina la inceperea licitatiei vor depune la comisia de licitatie dovada de achitare de 15% din pretul de incepere a licitatiei bunurilor pe care intentioneaza sa le achizitioneze. Conform legislatiei in vigoare, daca nu se indeplinesc conditiile minime de realizare a licitatiei, aceasta se va repeta astfel : a doua licitatie in data de 11.07.2024 ora 10 ; a treia licitatie in data de 18.07.2024 ora 10.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntconstanta.ro in ZIARUL ANUNT CONSTANTEAN

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 04 Jun 2024
Primaria municipiului Medgidia, cu sediul in Medgidia, str. Decebal, nr. nr. 35, telefon/0241/812300, fax/0241/811006 organizeaza licitatie publica pentru: Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, Zona 1n - Cariera Lafarge-Romcim, lot 1, in suprafata de 188.600 mp, identificat cu nr. cadastral 104599, proprietate privata a mun.Medgidia,jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str. 1n - Cariera Lafarge-Romcim, lot 2/1, in suprafata de 13.000 mp, identificat cu nr. cadastral 106287, proprietate privata a mun.Medgidia,jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str. 1n - Cariera Lafarge-Romcim, lot 2/3, in suprafata de 234.400 mp, identificat cu nr. cadastral 106289, proprietate privata a mun.Medgidia,jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str. Silozului, nr.115 bis, in suprafata de 37.985 mp, identificat cu nr. cadastral 111362, proprietate privata a mun.Medgidia, jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str. Aleea Poporului, nr.4A, in suprafata de 258 mp, identificat cu nr. cadastral 111372, proprietate privata a mun.Medgidia, jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str. General Magheru, nr.1bis, in suprafata de 350 mp, identificat cu nr. cadastral 111367, proprietate privata a mun.Medgidia, jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str.Soseaua Constantei, nr.8H, in suprafata de 1396 mp si constructia C1 in suprafata de 63mp, identificat cu nr. cadastral 103125, proprietate privata a mun.Medgidia, jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str.Decebal, nr.2A, in suprafata de 290 mp, identificat cu nr. cadastral 111386, proprietate privata a mun.Medgidia, jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str.Piateta Decebal, nr.2A, in suprafata de 8 mp, identificat cu nr. cadastral 111369, proprietate privata a mun.Medgidia, jud.Constanta; Vanzarea prin licitatie publica a imobilului teren intravilan situat in mun. Medgidia, str.Soseaua Constantei, nr.9M, in suprafata de 200 mp si constructiile C1,C2 si C3, in suprafata de 132mp, identificat cu nr. cadastral 111243, proprietate privata a mun.Medgidia, jud.Constanta. Licitatia va avea loc la sediul DGDPP Medgidia, str. Republicii, nr.36 B, in data de 27.06.2024, incepand cu ora 10.00.Relatii suplimentare, caiete de sarcini si inscrieri, la sediul DGDPP,str Republicii, nr.36B, tel.0241/ 812300, fax:0241/811006. Depunerea ofertelor se face la sediul DGDPP Medgidia, din str. Republicii nr.36 B, in perioada 17.06.2024 - 26.06.2024, pana la ora 12:00.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 04 Jun 2024
Anunt de licitatie publica cu strigare.EURO INSOL, lichidator judiciar al Regiei Autonome pentru Activitati Nucleare (RAAN) organizeaza in data de 18.06.2024, la sediul RAAN din str. Nicolae Iorga nr. 1, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, licitatii publice cu strigare avand ca obiect valorificarea urmatoarelor bunuri:1.Deseu de fier vechi - provenit din conducte aferente Sucursalei Romag Termo - 1.077.654 kg. (pret 1,50 lei/kg); Licitatia va avea loc in data de 18.06.2024 ora 12.00, iar pretul caietului de sarcini este 1.000 lei + TVA;2.Deseu de fier vechi-provenit din bunurile aferente Sucursalei Romag Termo - 80.000 kg. (pret 0,79 lei/kg); Licitatia va avea loc in data de 18.06.2024 ora 13.00, iar pretul caietului de sarcini este 500 lei + TVA;3.Deseu de fier vechi - provenit din containere aferente etapei I a Combinatului Chimic Drobeta Turnu Severin - 22.000 kg. (pret 1,21 lei/kg); Licitatia va avea loc in data de 18.06.2024 ora 14.00, iar pretul caietului de sarcini este 500 lei + TVA;4.Deseu de fier vechi - provenit din stocurile magaziilor aferente etapei I a Combinatului Chimic Drobeta Turnu Severin - 334.524 kg. (pret 1,67 lei/kg); Licitatia va avea loc in data de 18.06.2024 ora 15.00, iar pretul caietului de sarcini este 1.000 lei + TVA. Preturile deseurilor includ taxa de mediu de 2%. Caietele de sarcini privind conditiile de participare la licitatie pot fi achizitionate de la sediul RAAN din str. Nicolae Iorga nr. 1, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti., dupa plata contravalorii acestora in contul RO86 UGBI0000552006027RON deschis la Garanti Bank S.A. - Agentia Drobeta Turnu Severin. Persoanele interesate pot obtine informatii suplimentare la telefon: 0758.27.95.21 sau e-mail: adina.cioica@raan.ro

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 28 May 2024
In data de 5.06.2024 orele 11,00 va avea loc la sediul B.E.J. PROOROC OLIMPIU GABRIEL vanzarea la licitatie : teren in suprafata de 4.775,16 mp, situat in Brezoi, Gura Lotrului Buhaz, judetul Valcea, la suma de 240.000 lei proprietatea debitoarei Carstoiu Anita.relatii tel 0350407200

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 28 May 2024
Subscrisul Consortiu de practicieni in insolventa Estconsult I.P.U.R.L. Solvens SPRL, LD Expert Grup SPRL si C.I.I. Lazar Mihaela, prin reprezentant ales Lazar Mihaela anunta creditorii debitoarei Asociatia Operatorilor din Agricultura Ecologica "BIO ROMANIA" Filiala Tulcea cu sediul in Mun. Tulcea, str. Potcovari, nr.1, bl TAVS, Sc. C, et.1, ap.20, cam.3, jud Tulcea, CIF 31311490 faptul ca Tribunalul Tulcea a dispus deschiderea procedurii simplificate de faliment, conform Sentinta din 24.05.2024, in dosarul nr. 1266/88/2023.
Termenul limita de inregistrare al cererilor de admitere in tabelul suplimentar de creante este 09.07.2024. Informatii privind procedura de faliment a debitoarei puteti obtine accesand: www.bpi.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 28 May 2024
THEMIS INSOLV IPURL, prin Practician in Insolventa Teliceanu Elena Daniela, notifica creditorii cu privire la deschiderea procedurii simplificate de insolventa impotriva debitoarei SC CLADAVIA CONSTRUCT SRL, J35/497/2002, Cod Unic de Inregistrare 14561887, cu sediul in Sediul:Sat Giarmata-Vii, Str.Cerna, nr.18, comuna Ghiorda, jud. Timis cat si termenele limita stabilite prin prin Incheierea nr. 415 pronuntata in sedinta camerei de consiliu din data de 30.05.2024, in dosarul nr. 2121/30/2024 aflat pe rolul Tribunalului Timis, Sectia a II-a Civila, inregistrarea declaratiilor de creanta 14.06.2024, tabel preliminar de creante 25.06.2024, tabel definitiv de creante 19.07.2024, prima sedinta a Adunarii Creditorilor 01.07.2024, ora 12.00. Informatii privind procedura de insolventa a debitoarei puteti obtine accesand: www.bpi.ro, dosar nr. 2121/30/2024

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntuldevest.ro in ZIARUL ANUNTUL DE VEST

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 28 May 2024
Agentia Nationala de Administrare Fiscala prin Directia Operativa de Valorificare Bunuri Confiscate - Serviciul Teritorial de Valorificare Bunuri nr. 6, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, in data de 10.06.2024, incepand cu ora 11.00, organizeaza in incinta D.G.R.F.P. Cluj, str. P-ta. Avram Iancu, nr. 19, cam. 5, parter, jud. Cluj, vanzarea prin licitatie publica a urmatorului bun mobil: Grop 170 - bijuterii aur - 168,38 grame 585‰ si bijuterii argint - 172,91 grame 925‰, valoarea de pornire a licitatiei gropului este de 49.048,41 lei/ TVA inclus, pas licitatie 10% din valoare de pornire a licitatiei. Bunurile supuse vanzarii au fost expertizate si evaluate de expert A.N.P.C. La licitatie pot participa persoane fizice sau juridice autorizate de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, precum si alte persoane fizice care declara pe propria raspundere ca efectueaza achizitia in scop personal, si nu pentru revanzare. Sunt supuse valorificarii gropurile in integralitatea lor, fara lotizarea continutului acestora.Persoanele interesate de cumpararea bunurilor vor depune documentatia de participare prevazuta de art. 24, alin. (1) si art. 55, alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 731/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, exclusiv in format fizic, personal, prin imputernicit sau prin corespondenta postala si servicii de curierat rapid la sediul Serviciului Teritorial de Valorificare Bunuri nr. 6 din localitatea Cluj-Napoca, str. P-ta. Avram Iancu, nr. 19, cam. 5, parter, jud. Cluj, pana la data de 06.06.2024, ora 14.00. Plata garantiei de participare la licitatie, reprezentand cel putin 10% din valoarea de pornire a licitatiei se va efectua astfel: - depunere numerar - RO84 TREZ 4365 0053 3X01 7050, deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare, beneficiar Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Activitate economica, cod de identificare fiscala 36878828; - virament bancar - RO38 TREZ 7005 0053 3X01 3877, deschis la Activitatea de trezorerie si contabilitate publica a Municipiului Bucuresti, beneficiar Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Activitate economica, cod de identificare fiscala 36878828. Lipsa oricarui document duce la neacceptarea ofertantului la licitatie. Relatii suplimentare se pot obtine la Serviciul Teritorial de Valorificare Bunuri nr. 6 situat in localitatea Cluj Napoca, str. P-ta. Avram Iancu, nr. 19, cam. 5, et. parter, jud. Cluj sau la numarul de telefon 0264/705.611

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntuldevest.ro in ZIARUL ANUNTUL DE VEST

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 28 May 2024
Eurolemn Trans SRL - in faliment anunta vanzarea prin licitatie publica a bunurilor imobile reprezentand "2 Incinte industriale - "Depozit lemn - sector - Crusovat" si "Coloana auto Crusovat", situate in localitatea Crusovat, Judetul Caras Severin, neintabulate in Cartea Funciara, aflate in patrimoniul debitoarei Eurolemn Trans S.R.L. Baile Herculane - in faliment = pret pornire licitatie = 73.721 lei + T.V.A. conform Cod Fiscal ( curs B.N.R. 1 euro = 4,9744 lei). Pretul de pornire al licitatiei este de 95% din pretul de evaluare + t.v.a conform cod fiscal, Bunul imobil se valorifica in conditiile art. 91 din Legea nr. 85/2014, modificata, fiind compus din: cladire administrativa = 160 mp; depozit carburanti = 76 mp; remiza PSI =13,5 mp; cladire dormitor comun =195 mp; atelier reparatii = 200 mp; birou depozit 51 mp; cladire poarta = 17 mp, neintabulate in Cartea Funciara. Caietele de sarcini se pot achizitiona de la sediul ales al lichidatorului judiciar din Resita, str. P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. 2, ap. 21, jud. Caras-Severin, telefon 0355-429 116, pretul caietelor de sarcini fiind de 500 lei + T.V.A. Licitatia va avea loc in data de 07.06.2024, orele 10.00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Resita, str. P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. 2, ap. 21, jud. Caras-Severin. In caz de neadjudecare, se va organiza o noua licitatie in data de 21.06.2024, orele 10.00, respectiv in data de 05.07.2024, orele 10,00.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntuldevest.ro in ZIARUL ANUNTUL DE VEST

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 28 May 2024
In conformitate cu prevederile art. 302 si urm., coroborat cu art. 362 alin. (3) O.U.G nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliul Local al comunei Joseni concesioneaza prin licitatie publica: Cladire cu o suprafata de 120 m.p., cladire apartinand domeniului privat al comunei Joseni, identificat cu numar cadastral 50836, inscris in cartea funciara a comunei Joseni cu nr. 50836, A.1.1, cu categoria de folosinta casa de locuit, situat in intravilanul comunei Joseni, adresa Joseni, Str. Belso nr. 47. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. Licitatia se va desfasura in ziua de 10.07.2024, orele 11.00, si va avea loc la sediul Consiliul Local Joseni, comuna Joseni, sat Joseni, judetul Harghita, in perioada 27.05 -03.07.2024 are loc inscrierea persoanelor juridice si fizice interesate, precum si vanzarea de catre organizator a caietului de sarcini al concesiunii, cat si a instructiunilor de organizare a licitatiei. Ofertele se depun la sediul Consiliului Local al comunei Joseni, pana la data de 03.07.2024, orele 10.00 . Actele necesare intocmirii dosarului sunt mentionate in documentatia de licitatie. Relatii suplimentare la sediul Consiliului Local al comunei Joseni, din comuna Joseni, sat Joseni, judetul Harghita, sau la numerele de telefon: 0740.375.329

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntuldevest.ro in ZIARUL ANUNTUL DE VEST

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 24 May 2024
ROMANIA
JUDETUL CARAS-SEVERIN
COMUNA VALIUG ,NR.56
P R I M A R
Telefon:0255235691
Nr.1429/23.05.2024




ANUNTUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE PUBLICA

Consiliul Local Valiug, cu sediul in comuna Valiug, nr.56, organizeaza licitatie publica pentru

VANZAREA
unui teren in suprafata de 100.000 mp , aflata in domeniul privat al comunei Valiug, inscris in CF nr 33024 nr. cad. 33024

Ofertantii pot fi persoane fizice sau juridice, romane sau straine.
Ofertele, in 2 exemplare, se depun la sediul Primariei comunei Valiug, in acelasi loc putand fi studiata documentatia care sta la baza vanzarii si poate fi achizitionat caietul de sarcini al vinzarii. Documentatia de atribuire poate fi achizitonata dupa efectuara platii sumei de 800 lei, suma ce cuprinde caietul de sarcini precum si taxa de participare la licitatie si 10% din valoarea terenului suma ce cuprinde garantia de participare la licitatie, la caseria primariei comunei Valiug.
Ofertantii raman angajati pentru termenele ofertelor pana la desemnarea castigatorului licitatiei publice.
Data limita de depunere a ofertelor este 19.06.2024 ora 10:00, iar deschiderea ofertelor se va face in data de 19.06.2024 ora 11:00 la sediul Primariei comunei Valiug.
Informatii suplimentare la telefon : 0255235691.


PRIMAR,
BLAGA GHEORGHE SORIN

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntuldevest.ro in ZIARUL ANUNTUL DE VEST

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 24 May 2024
ROMANIA
JUDETUL CARAS-SEVERIN
COMUNA VALIUG ,NR.56
P R I M A R
Telefon:0255235691
Nr.1428/23.05.2024




ANUNTUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE PUBLICA

Consiliul Local Valiug, cu sediul in comuna Valiug, nr.56, organizeaza licitatie publica pentru

VANZAREA
unui teren in suprafata de 92.000 mp , aflata in domeniul privat al comunei Valiug, inscris in CF nr 33022 nr. cad. 33022

Ofertantii pot fi persoane fizice sau juridice, romane sau straine.
Ofertele, in 2 exemplare, se depun la sediul Primariei comunei Valiug, in acelasi loc putand fi studiata documentatia care sta la baza vanzarii si poate fi achizitionat caietul de sarcini al vinzarii. Documentatia de atribuire poate fi achizitonata dupa efectuara platii sumei de 800 lei, suma ce cuprinde caietul de sarcini precum si taxa de participare la licitatie si 10% din valoarea terenului suma ce cuprinde garantia de participare la licitatie, la caseria primariei comunei Valiug.
Ofertantii raman angajati pentru termenele ofertelor pana la desemnarea castigatorului licitatiei publice.
Data limita de depunere a ofertelor este 19.06.2024 ora 10:00, iar deschiderea ofertelor se va face in data de 19.06.2024 ora 11:30 la sediul Primariei comunei Valiug.
Informatii suplimentare la telefon : 0255235691.


PRIMAR,
BLAGA GHEORGHE SORIN

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Cum public Anunt de Mediu in Ziarul Anunt de Mediu®

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Ziarul Libertatea
Ghid de publicat anunturi in ziarul Libertatea

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Libertatea

Pentru a publica anunturi in ziarul Libertatea va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Libertatea de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Libertatea vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Libertatea?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Libertatea aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Libertatea incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Libertatea in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Libertatea.

Cum confirm plata anunturi ziarul Libertatea?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Libertatea va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Libertatea?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Libertatea vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Libertatea. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Libertatea va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Libertatea.

Anunturile pentru ziarul Libertatea vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Libertatea?

Plata anunturilor pentru ziarul Libertatea se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Libertatea le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Libertatea cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Libertatea in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Libertatea.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Libertatea sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Libertatea"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Libertatea pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Libertatea la rubrica DIVERSE

Anunturi Libertatea Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Libertatea DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Libertatea CITATII

Anunturi Libertatea Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Libertatea OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Libertatea Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2024. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Libertatea PIERDERI

Anunturi Libertatea Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Libertatea Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Libertatea LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Libertatea?

Ziarul Libertatea - calcul pret

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Ziarul Libertatea - Factura proforma

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Ziarul Libertatea - Date de aparitie

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Ziarul Libertatea - Modalitati de plata

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
22 Jun 2024
#boycotAustria